Saturday, July 26, 2008

Projek Mini Diploma Aku....

Berpakaian Kemas.. Hensem x aku?....hehehe..:P



Kotak Kawalan yg bertindak mengawal pergerakan langsir... Ia mempunyai 3 suis utama yg iaitu, Suis Open, Suis Close N Stop... LDR tersebut bertindak kepada cahaya untuk berfungsi dalam mode automatik....





Automatic Curtain Winder......Nie projek mini diploma aku...
Smart x?...




Motor yang bertindak menarik langsir apabila berfungsi di dalam automatik atau manual...



Rangka yang telah siap di pasang.....




Adapter bertindak membekalkan bekalan arus pada kotak kawalan...



Aku tengah present projek mini diplama aku....huhuhu


Aku menerangkan tentang projek aku depan En.Nizam dan Cik Zarina...



En.Nizam dan Cik Zarina membelek2 projek aku....

4 comments:

Infinite-infO said...

bro...ak nak blaja wat mcm projek tu ble?sbb ak kena buat gak..tp xtau...ley x ajar ak..ley msj ak?ni no ak..0133701237...

faiz zaini said...

salam bro , ak berminat laa nk buat projek tu ,
bole ajar x?
0175004643 - faiz

HaZaHaNaMiK said...

salam awk, sy b'minat nak wak projek ni..leh tak bantu sy. sy nak email or no fon utk senang b'hubung.

korean k-pop girlz said...

assalamualaikum..saya berminat nk mengetahui lebih lanjut tentang projek ini...011-12405530